Onsdag och skit väder

Idag och som många andra dagar så är vi fast inne pga av vädret. I Måndags gick vi till öppna. Hade dock ingen aning om hur mycket snö det var förens jag missade trappsteget och ramlade ner i snön:) Såg nog ganska roligt ut. Sen var det Williams tur som flög ner i snön, han skrek som aldrig förr.. hahahahaha, men tanken var ju att vi skulle gå iväg så jag vägrade att ge upp. Jag fick släpa vagnen baklänges ut till vägen, sen tog den ca 45 min att ta mig upp till stan eftersom dom inte hade plogat ännu. vill ha en egen bil nu!!!!!!!!

Igår skulle jag igentligen ha jobbat, men fick tillbaka den där äckelvärken i magen som jag fick i helgen av all kräksjuka som var runt omkring mig. Micke vart med dålig, men barnen klarade sig som tur var. Just nu är det skit med magen, får kramper till och från. Som tur är så är Jimmy här och umgås med oss:) Det är svårt att ta hand om två barn när man inte mår bra själv. Är också fruktansvärt trött, så trött att jag skulle kunna somna här och nu. Barnen mår iaf bra och det är det viktigaste:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0