:(

ångrar att jag läste ut alla böcker på en vecka:( vem ska jag nu drömma om på nätterna:) skämt o sido.. Idag har vi tagit det jätte lugn. Det går ju inte att gå ut i det här vädret. Och eftersom Isabelle sitter där hon sitter om man släpper ner henne så blir hon kall med en gång. Jag börjar bli riktigt trött på den här kylan, blir så rastlös av att bara gå inne. har ju ingen bil ännu, så kan ej ta mig någonstan heller. Micke måste ha den varje dag till jobbet.

Det här är den första helgen på "göör" länge, ( som William säger) som vi inte har någonting inplanerat, så skönt att bara vara:), eller om jag känner mig själv rätt så kommer jag väl att klättra på väggarna och tillslut övertala alla att åka iväg på äventyr ändå:) jajaj får se vad det blir. Nu ska jag dricka lite öl och slappa lite, utan min Edward:( huhuhu.. Har lånat ut alla böcker till Wirre nu, jag undrar om jag har gjort henne en tjänst eller inte? som sagt VARNING!! BEROENDEFRAMMKALLANDE

Kommentarer
Postat av: farm-mor

JAG SAKNAR WILLIAM O ISABELLE....Hoppas att det blir varmare så ni kan vara ute med barnen.Jag tittar nög in på måndag när jag är ledig, kram från mig,

2010-01-09 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0