Tisdag

Nu har vi precis kommit hem från badhuset. Det var grymt mycket folk, men super kul för barnen. Kändes som hela kga var där idag, kul!! Fisan har precis somnat och ligger helt utslagen på golvet och sover. William drog snabbt upp för att se på en film. Själv tänkte jag öppna den fjärde boken:) Har aldrig någonsin läst så här mycket. Drömmer till och med att jag läser. Är jätte osocial nu för tiden, både barnen och Micke börjar bli trött på mig nu:) Så därför ska jag skynda mig att blogga

Igår var det en riktigt pyssel dag här hemma,men som snabbt gick över styr när vi tog fram legot. Vilka föräldrar William och Isabelle har alltså:) Tror att vi har varit inne för mycket.






hmmm??? moget??


Idag på badhuset




hej svejs!!

Jo just det glömde att säga att jag klarade mitt körkort idag:) Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nu är det entligen över:)

Kommentarer
Postat av: petra

Grattis till körkortet:-)

2010-01-05 @ 15:56:30
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack så jätte mycket:)

2010-01-05 @ 16:50:51
Postat av: Sara

GRATTIS min fjärt!!! Tror att du är skyldig Micke nått nu va,haha!!!

2010-01-05 @ 21:40:46
URL: http://bigmamasara.blogg.se/
Postat av: monica

GRATTIS

2010-01-06 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0