Tjenix!!

Gött nu är jag ledig i hela tre dagar:) Har börjat jobba lite mer nu än vad jag brukar. Skönt att kunna spara lite mammadagar.. Idag ska jag bara ta det lugnt och inte stressa mig igenom dagen. Annars brukar jag alltid känna press attt allt ska fixas så bra som möjligt, ja ni vet hur man känner när man vill klara allt.... Ska iaf ner på stan och kolla om jag hittar nånting fint till Isabelle. Hon har ju fått så mycket saker redan till hennes rum att jag inte vet vad jag ska köpa för födelsedagspresent. Sen kommer hon att få massa saker från hela släkten.. Ska se om jag hittar nått bra och som sagt i lugn och ro:)

Lyckades jobba igår kväll trots min sömnbrist. Sara kom på varför jag inte kan somna, hade inte tänkt på det själv, men det är det där jäkla kaffet som jag dricker på jobbet. Ibland blir det en kopp runt nio på kvällen. Inte konstig att jag inte kommer till ro. Har aldrig känt att kaffet biter på mig ändå på kvällarna, men tydligen:) Jag såg iaf ut som ett kolli när jag var på väg hem från jobbet. Och Sara likaså:) Jag är inte den typen som bara använder maskara om dagarna ( Har en mycket dålig ovana att sminka mig mer en vad jag behöver, inte bra för min hy, man blir ju inte yngre direkt) När vi möttes upp efter jobbet kunde man se hur slitna vi båda var och att sminket nästan hade kladdads ut:) hahahaha två sönderslitna mammor:)

Nu ska jag kolla om lillan vill vakna och busa lite:)

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!!! Jag håller med dig!! Vi såh nog inte allt för pigga ut,hehe!! Det ska synas att man har ett liv:)

2010-01-21 @ 11:16:44
URL: http://bigmamasara.blogg.se/
Postat av: farmor

Hej.sänder hälsning till er.... Du kan säga till Micke att jag har fixat datorn, så att texten är större nu.

2010-01-21 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0