Helgen

Nu är man tillbaka till verkligheten:) Helgen har varit sååå kul, fast det visste jag ju redan att den skulle bli när man är med syster. I fredags kväll åkte vi först på en tjejfest, vilket var super trevligt. Sen åkte vi vidare till Cafèt där vi stanna hela kvällen. Vi tog det också lungt som vi sa:) I Lördags så solade vi hela förmiddan, sen kom Jessicas kille och hämtade upp oss för att sedan åka till hem till han. Där myste vi till det ordentligt. Han bodde verkligen så fint, inte riktigt så som man själv bor, hahahah. Kvällen vart super trevligt. Vi Åkte båt till hans andra båt som låg inne stan för att festa där och sen gå ut. Bästa helgen på länge!!


Jag och Jessica fick ett knäpp ryck och köpte bruna linser:)


I väntan på bussen


Jessica i fyllecell;)


Undra vem som inte såg att det räckte med ett lager puder tro???:)





Annelie=njuter för fullt


Utsikt över havet


Jessica fyllde på ett glas med sisådär LAGOM rosè








Var ju tvungen att hålla fast vid både linserna och lösögonfransarna, mohhhaaa




Det blåste så mycket så jag knappt kunde andas när Besim körde.



















Här hoppade vi på en annan båt från utestället "gerdas"




Dax för party!



Men som man säger "borta bra men hemma bäst"

Nu ska jag krypa ner i soffan och se på film, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

smal du e! vad väger du??

2010-07-12 @ 22:41:35
Postat av: Annelie

Smal kanske, men är icke så vältränad som jag skulle vilja:) väger runt 52, så några kg mer med muskler skulle ju inte skada:)

2010-07-12 @ 23:23:10
Postat av: Anonym

du e fin och vacker=) men hur lång är du?

2010-07-13 @ 08:36:39
Postat av: emelie

ser ut och låter som en super bra helg :D

2010-07-13 @ 18:26:37
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0