Fisdoktor och egentid

Var iväg med lillan idag till Farbror doktorn. Vi kollade öronen, halsen och tog snabb sänkan. Allt var bra så läkaren tyckte inte att jag borde oroa mig. Nu väntar vi bara på svar om hon är mjölkallergiker eller inte. Tror ifs inte att hon är det, barn brukar bara vara känsliga mot mjölk. Läkaren var ju rolig med. Han sa att efter vi hade tagit prover så skulle vi komma tillbaka till hans kontor. Knackade fint på och han ropade in oss. Stackarn måste ha haft ont i magen, för fy vad det stack rutten ägg:) Han måste ha släppt sig regält när vi var borta i hela fem minuter,hahah. Vart lite orolig att William skulle fråga han vad det var som luktade, vilket han som tur var inte gjorde.

Nu har Micke åkt och jag har jobbat kväll. Syster har precis också åkt hem så nu är jag själv. Älskar att vara själv på kvällarna, det negativa är att jag alrdig kommer i säng. Imorn drar vi till Nora efter dagiset. Har en massa jag vill träffa i helgen, hoppas att jag hinner. Sen är det 30 års fest på Lördag kväll som jag ska försöka klämma in.

Nu ska jag nog gå upp tror jag. Har rensat hela skafferiet på nått ätbart, men hittar nada. Är så hungrig och det ekar tomt i kylskåpet, hmm glass har jag ju kom jag på:)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0