Onsdag

I två dagar nu har jag varit super effektiv. Jag har färgat vagnen, klippt gräsmattan ( med en unge i famnen), målat altanräcket, rensat ogräs, rensat och sorterat ur alla lådor i badrummet, storstädat Isabelles rum, varit ute och sprungit ( vilket bara gav mig tarmvred:) Och sen har jag gjort allt det där man annars alltid gör. Hämtning och lämning från dagis, laga mat, tvätta, damsuga, plocka ur diskmaskin och hålla efter i köket, jobba, hålla koll på en vilding till Isabelle som drar så fort jag vänder ryggen till, underhålla William som vill leka hela tiden. MEN ändå så ser inte karln här hemma vad som görs, utan små klagar kanske att det är lite disk eller klädesplagg som ligger framme på övervåningen ( villket vi aldrig är på) Eller så är det mitt fel som alltid har tagit alla Mammadagar själv och inte delat med mig. Om han hade varit hemma kanske han skulle ha förstått att man inte har 50 armar. Jag menar jag gör allt om och om igen hemma, men det finns två barn som stökar till allt ändå.. hahaha nu fick jag ur mig lite, nu känns det bättre:)













Kommentarer
Postat av: malin bergqvist

jag älskar att du är så ärlig gumman; bäst är det:=) Hoppas du hade en bra födelsedag. Kan ni inte komma ner till Göteborg när Micke har semester? tänk vad Wiliiam skulle älska Liseberg! Som jag skrev till Ida så har jag rabatt checkar på ett Hotell på Avenyn tom den 30:e juni om ni skulle vilja ha. Annars så ringer jag när vi kommer till Nora så kan vi komma till er & grilla eller så nån kväll:=) Just nu har vi bara ett par dagar i Halmstad inplanerade i mitten av juli och en ev sista minuten, annars är vi helt lediga.



Puss

2010-06-17 @ 11:42:20
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0