Saknar dig syster!

Kom precis hem från jobbet här. Kan inte gå och sova direkt, är alldeles för uppspelt för det efter att ha pratat med så många kunder. Idag jobbade jag med både sara och Johanna, vilket var super trevligt. Syster åkte hem idag, snyft:( Kommer att sakna henne massor. Önskar ibland attt hon bodde närmare mig. Isabella har varit halvrisig sen i Söndag. Vi har nu vart iväg med henne till barnläkaren för provtagning och vägning. Lillan väger bara 9340, hon är såå liten min lilla tjej:) Får se vad blodproverna visar om hon tål mjölk eller inte. Igår var jag och Jessica på bio, vi såg " Sex and the city" Tyckte faktiskt att den var hel okej, mysig på nått sett. Sen vet nog dom flesta att jag älskar romantiska filmer, är ju helt såld på filmkärleken:)

Nu är jag ledig i tre dagar... Ska sola och vara ute och leka med barnen så mycket som möjligt. Skulle även behöva hitta lite tid för att handla nya sommarkläder, ärligt talat så har jag ingenting.... Imorn blir det också en promenad med Maria och hennes lilla bebis och kanske ettt strandbesök med ett täcke över kroppen:). jag hatar att visa mig i bikini, det är det värsta som finns!!!!

kort kommer imorn, nu ska jag hoppa ner i sängen med mina nya myggbett jag precis fick!

kram

Kommentarer
Postat av: malin bergqvist

Isabella? hehe felstavning?:O=;) Hoppas allt är bra med er! Så underbart att det är sommar nu..vi bara njuter. Vad kul att du träffade Maria & Liam, jag vill oxå! Får se om vi hinner åka hem något innan midsommar..kan ni inte titta på om ni kan komma hit när ni har semester? vore såå kul!! Puss från mig & lillan!!

2010-06-04 @ 13:50:42
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/
Postat av: jess

åh....



jag saknar dig och barnen huuuuur mycket som helst..

tänker på dig hela tiden å vill bara prata med dig =( uscha..de blir bara jobbigare å jobbigare för varje gång ja lämnar er !!

2010-06-04 @ 21:37:00
Postat av: sofie

hmhmhm...för de första e du SKITSNYGG i bikini... =) o för de andra så hoppas ja de hittar felet på lillan om de nu finns ngt???Hon väger mindre än Lowalusan..ooppsss Hon har nog fått min kropp stackarn=) ha de gott i helgen ///Sofie

2010-06-04 @ 22:09:17
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha Sofie:) Har du sett mig i bikini?? ingen vacker syn. Det är nu första året jag ens har köpt mig en ny bikini. Men som alla andra så blir man aldrig nöjd över hur man ser ut. Kanske man ska försöka sluta bry sig:) Trevlig helg till dig med!!

2010-06-05 @ 18:21:53
URL: http://williamisabelle.blogg.se/
Postat av: Annelie

Saknar dig med syster, massor:) kom snart igen

2010-06-05 @ 18:22:20
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0