Tisdag

Idag har jag fått gjort en massa saker. Efter att jag lämnade William på dagis åkte jag och Isabelle hem och lekte ute. Fick då ett ryck att rensa ogräs, så nu håller det på att bli super fint. Det är ju ett riktigt terapiarbete:) Man fokuserar bara på det man gör och tänker inte på en massa annat skit som jag vanligtvis gör. Sen har jag även fixat till vagnen. Veronica kom och hämtade den och ska testköra den lite och bestämma sig imorn om hon ska köpa den, annars lägger jag bara ut den på blocket. Jag har även storstädat köket och rensat ur lådor. Jag har varit super effektiv idag:)

Isabelle matvägrar fortfarande. Idag har hon fått i sig fem tuggor mat, två ägg, lite mackaroner, två glassar, tre skinkbitar, yogurt och välling. Det är väl inte mycket?? Märkte idag att hon gick och tog sig för örat hela tiden och kom till mig och sa, aj aj. Får nog bli en tur till bcv imorn tror jag.

Är just nu hemkommer från jobbet. Imorn drar Micke på Sweden Rock och jag ska jobba igen. Maja kommer som tur är och är barnvakt. Sen på Torsdag åker jag till Nora och stannar där hela helgen som det ser ut nu. Vill inte sitta här helt själv, får passa på att åka till min familj då.


Nu ska jag mysa lite framför tv. Jag kan inte gå och lägga mig direkt efter jobbet, måste varva ner först.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria =)

Va duktig du e!!!! Hoppas hon kryar på sig lill sessan <3

2010-06-09 @ 08:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0