LÖRDAG

Har inte hunnit blogga på några dagar nu, det är ju fullt upp när man är själv med två barn. Sen så har vi firat mig och min bror som har slutat skolan. Igår åkte vi in på lek & buslandet på dan. På kvällen åt vi middag hos Mamma, alla syskon och respektive var också där. William och Isabelle fick uppmärksamhet hela kvällen av mina syskon. William älskar sina idoler:)
Idag är det skitväder, vill inte ens gå ut. William och Jesper sitter uppe och spelar Spinderman på Xbox, medans vi tjejer har varit nere och lekt. Snart kommer Mamma hit en sväng. Det är även tänkt att jag ska träffa Maria med barn, men hennes lilla Liam har skrikit hela natten, så vi får se hur vi ska göra. Ikväll ska jag till kga på 30 års fest med Rosie. Har som vanligt haft beslutsångest hela veckan om hur jag ska göra. Det värsta är att jag behöver köra hem och sova själv. Och sen inte kunna hämta hem barnen när jag vill, utan då måste jag vänta tills jag kan köra bil.
Men som alla säger så behöver man vara själv och göra saker utan barn, men vill helst vara med dom dygnet runt. Har väl med att göra att dom är såååå Pappiga. Det har varit super mysigt att vara själv med dom, då vill dom för en gång skull vara med sin Mamma:), barnslig jag vet, men ibland är det inte så kul när William säger att han önskade att jag var i himlen och att bara pappa fanns, det är väl därför jag är som jag är!
Här kommer lite kort!
Vi hörs imorn.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0