Hej hej

Jag hade det super kul i Lördag, är så glad att jag åkte på Marias och hennes systers 30 års fest. Vi vart bjudna på god mat och trevligt sällskap. Runt små timmarna vart det disco:) Kände dock att min kondition inte var på den bästa. Dom hade även en massa lekar som våran grupp såklart vann i:)  Sen som vanligt vart vi kärringar trötta så jag och Rosie åkte hem lite tidigare en alla andra. Kort kommer så fort jag får tag på några några, glömde att ta med mig kameran. När jag skulle leta upp den sen när jag kom hem så märkte jag att den vart borta. Tydligen hade "Slarv Annelie" glömt den på lek &buslandet när vi var där i Fredags, som tur var fanns den kvar där.

Det vart en riktigt seg Söndag här hemma. När alla var samlade igen myste vi till det regält. William vart såå glad när Pappa var hemma igen. Trodde att William skulle sova länge imorse efter helgen bravader, men icke sa nicke. Han vaknade kvart i sex och det första han sa var att han ville ut och leka med tjejerna, lovar att han har drömt om dom hela natten:)

lkväll har jag jobbat så Farmor kom hit förut och passade barnen. Imorn är jag ledig för imorn blir jag en tant, jag fyller 28 år och det är helt sjukt. Känner mig verkligen inte som 28. När jag var yngre trodde jag att man skulle tänka och vara som en helt annan person när man vart äldre, men jag är ju samma gamla Annelie. Det är bara utseendet som förändras:)

Lite kort från min "borttappade kamera"








Kolla Isabelles min:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0