Torsdag

Vaknade imorse av att det ekade tomt i kylskåpet. Därför jag tog med mig ungarna och drog till Willys för att handla frukost. Vidare åkte vi till Farmor som hade förberett kaffet. Ni ska bara veta vilken vilding jag har med att göra på dagarna. Imorse på affären hade hon tagit en stackars gubbes rulator och dragit iväg med, så när han hade betalt så fanns den inte längre kvar:), så där stog han och vinglades stackarn, hahaha. Märkte först inte vad hon gjorde, hade fullt upp med att lägga upp varor på disken, det går ju så himla fort med henne. Igår när vi var på Kronhallen , sprang hon runt till kassörskan och ville upp i hennes famn, snäll som tjejen var så fick vildingen det:)

När vi kom hem passade jag på att sola i ca tio min. För att ens kunna få en lugn stund så mutade jag skitungarna med en varsin isglass:) Var bara tvungen att få sitta ner en stund, man blir ju helt slut av att springa efter Isabelle hela dagarna. Vid lunch drog vi till Williams dagiskompis Liam. Dom hade det jätte kul, förutom att dom triggade upp varandra HELA tiden, så det mesta handlade om kiss och bajs. Sen har lilla söta Ebba vart här och lekt. Gav dom en varsin sax som dom ville klippa av blommorna med på gården. Hittade dom lite senare med avklippa kläder ist, åååååå det är nu det börjar. Alla små bus innan börjar bli en aning större nu. Får magsår bara jag tänker på vad dom kommer att hitta på när dom blir tonåringar.




Min stora prins var ville svalka av sig lite, sen vad han hade en bräda till
det vet jag inte:)



Så nu är snart målningen klar för det här året. Nästa år får vi måla det som är
tryckat. Nu ska jag bara köra blommor och parasoll. Annelie= segast i stan:)



Min busiga lilla prinsessa!


Jag kan ha tofsar nu.




Nu är vi laddade till max inför morgondagen. Kommer att bli så mycket folk och framför allt så olika männsikor som inte ens känner varandra. Hoppas bara nu att det inte regnar, som tur är har vi ju det stora parytältet:)

Ha en underbar Midsommar

Kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0