Ang en kommentar

Tänkte att jag bara skulle göra en sak klart för alla. Skrev i inlägget tidigare att "det inte är en så stor grej igentligen" Menade självklart inte att det INTE är en stor grej att göra abort. Klart att jag vet det och jag skrev även att det var jobbigt på ett sätt. Att man undrar om hur det skulle vara och hur den skulle se ut osv. Man får tänka på hur man skriver i forsättningen eller låta bli att skriva sånt här som kan skapa starka åsikter. Sen skrev jag att det var ett lätt beslut och det står jag för. Jag anser att man inte kan skaffa barn bara för att man råkar bli gravid av ett misstag. Vet att vissa är jätte emot abort och det respekterar jag fullt ut. Men jag kan inte sitta och tänka på att det är ett barn jag "dödar" som nån har kommenterat( vilket inte ens är värt att publisera) att jag har gjort. Man måste ju känna att tiden är rätt och och allt runt omkring klaffar. Sen när man sitter och skriver så kan det ibland bli fel och lätt bli missuppfattat. Att jag skrev så var för att själva aborten och det som skedde efteråt ändå gick bra psykiskt. Och jag ville absolut inte att nån skulle tycka synd om mig. Hoppas att ni förstår hur jag menar:)


Kommentarer
Postat av: sofie

men va har folk med ditt liv o dina beslut att göra.???? Vill du göra en abort så har väl ingen annan med de att göra. Du e ju öppen o ärlig om allt o de e ju ditt liv. Stå på dig=)

2010-03-15 @ 19:23:40
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Linda

Aaa att nån ens orkar kommentera negativt, sluta läs bloggen om man stör sej på något istället för att ge en dum kommentar!! Förstår precis vad du menar, rätt beslut men ändå funderar man ju. Har varit med om samma sak som du ang att det fanns rester kvar, fick opereras på direkten. Hoppas du mår bra nu!!

2010-03-15 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0