Jahopp:(

Var iväg imorse till kvinnomottagningen för efterkontroll. Det såg inte alls bra ut:( Det fanns fortfarande en massa rester kvar i livmoder, vilket jag kände på mig. Så imorn kl 8 blir jag nersövd. Blir alltid lika rädd innan Jag tror alltid det värsta hela tiden så nu är man ju såklart rädd för att man inte vaknar upp igen. Sen har ifs dom två sövningar som jag har gjort gått super bra. De känns ungefär som när man gick i skolan och kom hem och råka slumra till i 20 minuter:)  William och Isabelle var även med mig, var lite svårt med barnvakt. Lillan vart omhändertagen av en sjuksköterska och William ville vara med mig. Skratta så gott när han fråga inför alla varför jag var nakenfis;) hahaa gud vad tankar och fundereringar dom har nu alltså.

Igår var jag och Rosie iväg till Tina i Kyrksten. Vi passade på att åka dit när dom stora barnen var på dagis. Ibland är det skönt att bara ha ett barn med sig när man ska nånstans. Vi vart bjudna på världens godaste tacopaj och även en med vegetarisk köttfärs/taco paj. Den var minst lika god. Vart så mätt så jag höll på att spricka. På kvällen vart det jobb från fyra till tio. Det gick super bra igår. Det känns så bra på jobbet nu. Och det enda det handlar om är att man har en bra inställning och framför allt bra arbetskamrater. Då kanske till och med det är kul att skura toaletter:) Skulle igentligen ha jobbat ikväll med. Men eftersom det är sämre i magen igen( ja ni förstår vad jag menar:) så jag vågar inte sitta där om jag måste iväg till sjukstugan, tryggare att vara hemma.

Snart ska jag krypa ner i soffan och se på Vampire diares. Jag är en riktigt fjortis när det gäller serier:)
Sen ska jag väl hoppa in i duschen och köra en dubbel dusch med en special tvål som jag måste använda innan operataionen imorn och så måste jag passa på att äta för imorn blir jag fastande.

Lite kort

Hemma hos Tina, såå fint hade dom. Vart sjukt inspirerad nu!!








Mollys barnrum. Det var som att komma in i en butik:)


Lillan somnade sittandes


Syskonkärlek


kram & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0