Onsdag

Vilket topen väder det vart idag:) Trots att det är vinter så får man lite vårkänsla. Ska så fort jag är klar gå ut och gå. Ska ner på stan och köpa en present till Mickes syster som fyller år idag. Och sen ska vi köpa inbjudningskort till Williams kalas. sen ska vi försöka hinna med att leka med sara och barnen en stund sen, får se om vi hinner.

Igår var jag hos doktorn på förmiddan. För er som inte vet så är jag hypokondriker:) På riktigt alltså. Enligt mig så har jag snart haft/trott alla sjukdomar man kan ha. Så går alltid till läkaren en gång för mycket:) Har märkt att man har blivit mer nojjig om sin hälsa efter att man fick barn. Man är så rädd att det ska hända en själv nånting och framför allt barnen. Men som alla säger att " man ska inte vara för rädd för att dö, så att man inte vågar leva"

På eftermiddan fyllde vi upp frysen med lite nybakta bullar:) Under tiden fick Isabelle äta själv, vilket hon oftast gör, men titta får ni se hur det sluta:)






William fick också fria händer med sin deg:) Och titta i kameran ville
han inte.


Nja gick sådär:) Han hade kul iaf!!


Isabelle älskar att titta i böcker

Såg ni "Dating in the dark" igår?? Helt sjukt pogram. Fick nästan lite ångest. Det var ju hemskt för vissa i slutet när dom skulle få se hur personen i fråga såg ut i ljuset. Vissa fick ju panik:) hahaha

Ikväll börjar mitt favorit pogram igen "Greys anatomy"  Men först ska jag träna på crosstrainen och sen pilates i 15 min.  Imorn är det jobb som väntar...

Ha en underbar dag:)

Kommentarer
Postat av: Marika

vad duktig du är William som bakar själv.

Vad fin du är gumman när du äter själv.

Vilken vacker bild på lillan när hon läser boken.

kram Mamma/Mormor

2010-03-03 @ 17:25:13
Postat av: Sara

Hahaha!!!!! Kaos kalabalik!!!! Förstår att Isabelle äter med hela kroppen men min snart 6åring äter med hela köket tror jag,hjäälp!!! Jag hittade ett intorkat spagettisstrå på tvrums väggen en dag. Då tänkte jag att nu får de faan inte äta mer i det rummet,haha!!

2010-03-03 @ 21:16:17
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0