Trötter

Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Har precis nattat William och funderar starkt på att snart krypa ner bredvid han. Micke ska ut ikväll med Lasse. Men jag ska jobba imorn klockan 10, så nåde han om han är bakis:)
Igår var vi på badhuset och röjde. På kvällen vart det mys som vanligt och sen tittade vi på "luftslottet som sprängdes" men vi orkade inte se klart den så får se det sista imorn.
Var iväg tidigare idag och hyrde film till William. Det var den där söta filmen "upp" som alla pratar om. William uppskattade den jätte mycket tills tanten i filmen dog. Då började han fråga vad som hände med tanten och dum som jag var sa jag att hon dog och kom till himlen. Det skulle jag inte ha gjort. Han vart helt knäckt och började fråga om han skulle bli gammal och om han då skulle dö, stackars liten.. Han kunde verkligen inte släppa det. Tillslut sa han - Mamma jag vill inte bli gammal och dö och sen började han gråta... Dumma mig, tänker aldrig ett steg längre... Sen började filmen att hacka och det gjorde han ingenting:) ungen fick ju nästan panik och ville stänga av.

Sen har vi fått en till liten filur som är pappig. Idag när Isabelle slog sig var det BARA Pappa som fick trösta henne. Och när hon satt i hans famn och jag skulle ta henne med mig, fick hon panik. Hon skulle inte komma till mig. Sen har båda skitungarna suttit fastklistrade i hans famn på kvällarna när vi har sett på bompa. Själv har jag suttit helt ensam i soffan bredvid. Gud vad jag tycker synd om mig själv:) nejdå, men det är ju lite komiskt. Sen kan man ju fråga sig varför det har blivit så här? Kanske vänder vem vet?!?


jag som brunhårig, blir så bra när man ska ta själv:)


Lagom sur:)








Nu tar jag natta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0