Helg

Igår kväll körde vi en oplanerad grillkväll med grannarna:) Barnen lekte kurragömma och sprang både in i vårat och grannarnas hus. Lite vin drack vi också. har inte druckit en droppe sen min syster var här på besök. Vart dock bara ett halvt glas, men ack så gott!! Idag har vi varit inne i Örebro. Åkte till lager 157 och köpte nya regnkläder till William och två jätte snygga munkjackor. Det är så sjukt billigt där, så om ni inte har vart där måste ni åka dit. Sen var vi även inne på Stadium outlet. Där köpte jag ett par puma skor till William för bara 200 kr:) Till mig vart det en snygg Nike luvtröja och svarta byxor man kan ha när som helst, både till jobbet och när man tränar. Är inne i en lite mer mys period nu känner jag. Ikväll blir det nog film här hemma. Just nu är William över hos grannen och leker, får se när han dyker upp. Imorn blir det lite loppis för min del och sen behövs det bla kratta löv och göra lite annat fix på gården. Känns som om vädret inte är ett problem längre, det finns ju bara dåliga kläder:)

Vi höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0