Lördag

vaknade sisådär utvilad. Somnade inte förens tre inatt och då drömde jag en massa otäcka mardrömmar. Eftersom jag ej kan sova på sidan eller rygg nu, så sov jag som en kratta. Annars mår jag bra, mycket bättre en igår. Idag har jag kört våran nya bil för första gången, så mycket bekvämare med automat.


Vid två drog jag och William på barnkalas hos två av hans dagis kompisar. Det var ett utekalas, så vi hade verkligen tur med vädret. Efter kalaset följde Jaxon, Pixie och Rosie med hem en sväng. Sen vart det grillat med grannarna och lite bus:) Ska snart gå och sova, är väldigt trött nu. Om det regnar imorn ska vi rensa ur alla kläder och saker i källaren.

lite kort!


Det fanns en hoppborg på kalaset, vilket var mycket uppskattat!




Ungarna satte vattenspridaren under studsmattan, vilka ideèr dom har!






Isabelle ska alltid dra till grannarna!


Alla barnen i bullebyn:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0