Ny bil:)

Weeee, idag har vi hämtat vår nya bil:), jag har förälskat mig totalt! Bilder kommer imorn. Micke är ute nu och små grejar med alla finneser som finns. Ska bli så skönt att slippa gå eller ta cykeln om jag vill göra nånting.

Imorse drog jag och syrran ner till Linköping. Först vart det en shopping runda i stan, men det vart så otroligt fint väder så vi sket i alla affärer och satte oss ist på ett cafe och åt mat och solade. Var inte ett dugg nervös inför operationen, tills jag kom dit:) Hahahah. Ni skulle ha hört alla mina frågor ( Hypokondriker som jag är)..  men allt gick super bra. Var vaken så vi lyssnade på musik och småpratade:) När jag var klar flög jag upp och satte på mig skorna och kläderna som vilken dag som helst. Min syster vart helt chockad:) Men nu mår jag skit. Har super ont. Det bränner, hugger som knivar och svider så fan. Har nog låg smärtsgräns tror jag, hoppas iaf att det är bättre imorn.

Nu ska jag sova

Godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0