Torsdag

Tänkte att jag skulle passa på att skriva lite. Min syster ( Jessica) kommer snart och hälsar på i helgen, med sig har hon två tjejkompisar. Det är först nu som jag har en lugn stund. I går drog vi till Nora och sov där tills idag. Träffade min vän Maria som jag inte har sett på jätte länge. Vi bestämde att vi ska bli mycket bättre på att ses. Sen har jag även träffat min Mormor som är på besök hos min Mamma. Sen har jag fått träffa lilla nykläckta Liam min andra kompis (Marias son:) som är endast två veckor gammal, såå söt och jätte lik sin Pappa:)

Jag verkligen älskar våran nya bil:) Den är helt super. Mamma provkörde den och nu vill hon med ha en ny bil. Det är en så otrolig frihetskänsla. William och Isabelle är redan trött på att åka bil, hahaha.
Snart kommer tjejerna och då LÄR det bli en massa tjejsnack (från min systers sida alltså:) och lite kvällsmys!

hahah föresten måste berätta en grej. Inatt när vi skulle sova så skulle vi dela på 1,20 säng. Alltså jag, William och Isabelle. Det gick sådär kan jag säga:) Vaknade runt två av att jag hörde William gråta. Halvvaken ber jag han att vara tyst för annars väcker han Isabelle, men han forsätter att gråta. Tillslut sätter jag mig upp och ser att ungen är borta. Hittar han i fosterställning i ett hörn på golvet, stackar och jag som nästan skällde ut han:( Sen nån timme senare vaknar jag igen, då av att båda barnen gråter. Tittar upp och ser att båda barnen är borta. Ställde en pall till en fotölj bredvid kanten så att dom inte skulle kunna ramla ur, där hittar jag båda barnen ligger och kravlar med både händer och fötter hängande, har ingen aning hur båda kunde kravla över där?!? La sen några kuddar under, så ist sov vi alla i en grop:) Är en aning trött nu!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0