äntligen Fredag!

Den här veckan har gått jätte fort. Williams rum är snart klart, bara lite småfix. Ska till lgh ikväll och börja bredspackla hallen mellan barnens rum. Imorn blir det slipning och tak och listmålnings som gäller. Igår var jag så trött att jag tog en paus. Ska försöka blogga så gott jag kan. Båda barnen hatar när jag sitter vid datorn:)

Började ju som sagt på beställningsavdelningen i Tisdags. Det är en jätte rolig grupp som jobbar så tror att jag kommer att trivas jätte bra. Vart helt perfekt tajming med tanke på situationen.

Imorn blir det en sväng till loppisen som vanligt. Måste köpa lite mer saker som fattas, sen blir det kanske en tur till Ikea och inhandla en soffa. Nu ska jag ner och fixa lite mat till oss sen är det idolmys för hela slanten!!!







Ha en trevlig helg

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0