Kryssning

I lördags morse började Isabelle bli hängig, nån timme senare sket hon som en gris, jaha det var bara att säga välkommen till magsjukan. Eftersom jag är hypokondriker så fick jag med ont i magen på en gång, skräll! Det var tänkt att barnen skulle med min syster till Nora, men eftersom lillan vart dålig så fick dom stanna hemma med Pappa. Vid ett mötte jag upp gänget från jobbet vid bussstation. Bussresan dit vart lugnt för min och Saras del, till skillnad för en del andra  (inga namn nämda:) Vi gjorde en rolig grej när vi väl var framme. Vi lottade ut alla biljetter så man visste inte vem man skulle bo med, det var lite kul. Sen sov ju ifs knappt nån i sin egen hytt, men ändå. Som vanligt gick folk ut för hårt och däckade redan innan festen drog igång. Jag och Sara och några till var väl dom ända som skötte sig exenplariskt, inga skandaler här inte:) Föutom att jag vart nerspydd av en kollega. Alla vart jätte chockade över att jag inte vart arg, men han som spydde var så full och hade vaknat och bara spytt rakt ner och då råkade bara jag finnas där:) Jon var ju rolig han. Han var en av dom som somnade tidigt så när vi alla andra skulle gå och lägga oss vid fem ca så kom han upp helt glad och skrek nu kör vi. Han trodde att han bara hade sovit i en timme ca, hahaha inte så kul att missa allt...

Vi hade det iaf toppen kul verkligen. Tack till alla som var med:)

Här kommer lite kort. Sen finns det lite andra roliga kort, men för dom inblandades skull så lägger jag inte ut dom:)


Busspaus




Vissa somnade på resan dit, bakis eller full kanske, vem vet:)


Här somnade Mosk. Han gick nog ut lite för hårt tror jag)




Hela gänget!


Mysmiddag


Alla som var under 21 målsmans, hahahaha








Ska föreställa Alcazar








Här sitter jag på toan och tar kort under springar, så visste ej vad jag tog kort på:) men det vart ju bra


Samma här


Fy hur man ser ut på kort:(

Kram o godnatt


Kommentarer
Postat av: Karin

Fina :)

2010-12-09 @ 13:58:52
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0