Hej hej

har inte haft tid att blogga så mycket den här veckan. Jobbar ju varje dag sen ska man hem och laga mat och göra allt det där  som ska göras, ja ni vet. Sen vill jag bara spendera all min lediga tid med mina barn. Ska bli skönt att få komma in i rutiner igen när allt är klart med flytten osv. Vaknade imorse av ett sms från Esfoto. Fick en varsin bild på William och Isabelle från deras dagis kort, dom vart så fina. Ska försöka lägga upp dom här när jag vet hur man gör:)
Imorn slutar jag halv två sen tar vi helg. Ska upp på loppisen på stråningstorp på Lördag sen drar vi till Nora och myser med Linda, Emma och alla våra barn. Har ju inte ens fått träffa lilla Emil ännu:( Så synd att man inte bor närmare varandra.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0