Onsdag

Känns som om den här dagen har vart två dagar. Gick upp kvart i sju imorse och packade ihop allt och åkte till huset där Micke väntade för att byta av mig, helt sjukt egentligen hur allting blev. Men iaf gick direkt upp i sängen och sov nån timme till tills skitungarna vaknade till och ville se på bompa. Isabelle har verkligen blivit så stor nu så att hon uppskattar det och följer med program på ett annat sätt.

Har hört talas om en storloppis på 1500kvm i Kristinehamn som är öppen varje dag. Tänkte att vi skulle åka dit idag. Tog fram vägbeskrivningen på nätet, men när vi väl började närma oss så fanns det ingen skylt alls som visade oss vart vi skulle. Så vi hamnade ist vid vattnet och gick på ett litet museum och fikade:) Ska kolla upp vart det kan ligga lite närmare och åka dit igen. Kommer inte att köpa mig en massa nya möbler till min nya lgh utan jag vill köpa gamla möbler och ist slipa och måla om dom. Blir mycket billigare och framför allt finare:) Det ända som jag ska köpa helt nytt är en Ektorps soffa på Ikea. Kommer att bli många loppis rundor nu framöver vilket jag älskar:) Vi ska redan på Fredag åka till "Lindas Lycka" som ligger precis utanför Karlskoga. Sedan nu nån helg framöver så jag åka till  Hemsjöns Gårdsbutik som ligger i svartå. Ska tydligen vara länets finaste gårdsbutik.

Nu sover kidsen och jag ska snart göra iordning lite kvällsmys och titta på Greys. Imorn är det utbildning hela dagen så det blir en lång dag på dagis.




Så förtvivlad för att han inte fick kamma håret på mig eller Isabelle


Inte så uppskattat!





kram

Kommentarer
Postat av: micke

mina underbaraste skitungar..bästa som finns

2010-10-06 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0