Torsdag

Är så trött efter en hektisk dag. Har vart i lgh nästan hela dagen och fixat. Har även hämtat golv och bärt upp 20 paketet golv till lgh. Sen har jag jobbat hela kvällen. Sov hos Sara igår och även idag. Så nu saknar jag mina hjärtan massor. Imorn har jag tagit ut en flyttdag så ska måla tak, sätta upp reperationstapeten i Williams rum och slipa bort gammal färg från golvlisterna om jag hinner innan jag ska hämta barnen på dagis, sen blir det en lugn kväll. På Lördag blir det en loppis runda igen sen ska det renoveras hela helgen.

Ska berätta en rolig nyhet också, men jag väntar tills imorn:)


Ibland ser lillan ut som den onda dockan:)






Sara och barnen välkommnar deras nya katt Linus:)


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej-sänder en hälsning från mig.hoppas att allt är bra med mina små änglar.. dom är såå underbara.kram på er!!

2010-11-01 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0