Söndag

Hej hej. Det var tänkt att jag skulle blogga lite tidigare men mina troll somnade nu. Ja jag vet kl är halv tio, men vi har vart i Nora hela dagen ( nu vaknade William igen, han drömde om att ett träd åt upp honom:), lillen då!) Iaf så vi åkte till Nora igår efter att jag var klar med loppisen som gick sisådär. Jag hade med mig kläder för en hel familj*2, men folk var så snåla. Först kostade vissa av mina kläder 20 kr st, men det var tydligen för dyrt, sänkte då priset till 15 kr, men det dög inte heller och då kan det va tycker jag. Då säljer jag det bättre på tradera. Ska iaf försöka hinna med en loppis till, men då ska jag nog stå på en storloppis där konkurensen inte blir lika stor bland barnkläderna sen ska jag sälja mer leksaker för det gick som smör och det kunde folk lägga pengar på.

Vi hade det jätte mysigt hemma hos Mormor. Både William och Isabelle blir alltid lika bortskämda med kärlek av mina syskon. Är så glad över att vi är många. Sen behöver man inte vara släkt för att stå en nära:) Moster Karin och Marcus var även uppe från skåne och hälsade på. Nu ska jag se på ett avsnitt av "Vampire Diaries" och göra mig några goda mackor och sen äta lite choklad kanske. Föresten har fått ett regält störingsmoment. Det kliar på kroppen konstant hela tiden. Han nog blivit extra känslig så minsta hårstrå eller damm molekyl kliar som attans, antar att det som vanligt är psykiskt. Vet ni när det väl kliar på ett ställe och när man tänker på det så då börjar det alltid klia på ett annat ställe och så försvinner det bara tills man klarar av att sluta tänka på det, så är det för mig, men det försvinner ändå inte:( visst e jag knäpp? hehe

Till veckan blir det jobb och en massa helg jobb. Kommer att ha William och Isabelle Ons och Tors natt även alla vardagar denna vecka för är ledig på Onsdag och dagiset är stängt på Tisdag.

Kort kommer imorn, nu blir det mys med min favorit i Vampire:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0