Tisdag

så nu kommer äntligen en liten uppdatering med kort:)


Hittade ett kort på mig när jag var liten hos Mamma. Tycker ändå att jag och Isabelle
är lite lika:)




Lilla Liam växer och växer




Lillan var lite sugen på nått gott hemma hos Mormor!



William fick ett litet knäppryck imorse:)


muppfamiljen.com



Det tog ca en timme att göra detta inlägg. Är hemma hos Sara och hennes internet är så segt ibland. Vi har jobbat kväll idag och det gick som vanligt bra. Åkte tidigt hem imorse eftersom dagiset var stängt så fick en dag extra med mina hjärtan. Vi passade på att göra en massa viktiga ärenden på stan och sen åt vi på Max. Imorn är jag ledig så åker hem på morgonen till sju. Har föresten fått allt klart med lgh, så flyttar in 1 Nov:)

Godnatt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0