Torsdag

Lång dag på jobbet och sen fullt ös medvetslös kväll här hemma med två små trollungar har gjort mig en aning trött, trots det lyckas jag inte stänga ner datorn. Så då får man väl passa på att lägga ut lite bilder.







Isabelle och William älskar att leka kurragömma:)




En tunnhårig gammal avdankad morsa med ett halvklart rum i bakrunden. Tur
att mina busungar livar upp bilden lite:)




Har kollat runt lite på blocket och hittat en jätte fin kökssoffa i Nora för bara 500 kr. Mailade dom så får se om Mamma kanske kan hämta den imorn. Hittade även en jäte fin bokylla för 300 kr också i Nora. Om jag får den ska jag slipa den och måla den vit:) I allt det här tråkiga längtar jag ändå tills att få greja och fixa med min ny lgh. Har även kollat tapeter till Barnens rum. Säger ingenting förens allt är klart och då LOVAR jag er att kommer före och efter bilder:)

Imorn blir det en loppis runda och beställa tapeter sen väntas jobb hela helgen, vilket faktiskt ska bli jätte kul!!! Speciellt när min fjärt ska jobba med mig hela helgen:)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Söta de är:) och du är inte avdankad! Du livar alltid upp och är så söt så;) Duktig du är som fixar och dolar så med barn, möbler , flytt och jobb. Ge mig lite av din energi:)

Ses på jobbet!!

2010-10-08 @ 11:00:23
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0