Fredag=myskväll

Idag gick det mycket bättre på jobbet:) Jobbet blir även så mycket roligare om man har bra arbetskamrater, vilket jag har. Så fort jag var klar så skyndade jag mig hem och böt bil med Micke, var tvungen att ha volvon där bilbarnstolarna sitter. Snabbt vidare åkte jag till dagiset och hämtade upp mina små troll, har saknat dom sååå mycket, mycket mer än vad jag trodde. Nu sitter jag själv och dricker lite vin, alla har gått hem. Vi har haft det super trevligt. Barnen lekte jätte bra tillsammans, det var ju ändå 8 barn här:) Kidsen åt tacos och såg sen på film som vi hade hyrt, medans vi Mammor kunde smygäta choklad:) och dricka lite vin.

Imorn bär det av till Lager 157 för inhandling av lite regnkläder/vinterkläder, får se vad dom har. Ska även sälja Isabelles Didrikssons overall på tradera tror jag, man kan ju få ut nästan lika mycket man köpt den för. Sen ska jag nog beställa en ny didriksson overall till henne. Därför är det bättre att köpa mer kvalitetskläder, man får både ett bra plagg och man kan dessutom få ut ett bra pris för det:) Vet ej hur det blir med Williams vinterkläder, han måste prova och se om han kan ha dom i vinter igen. Sen blir det av till Lek & buslandet.

Lite kort från ikväll!!











Borde igentligen sova, men känner att jag måste städa och plocka undan, Ska bara ta "arslet ur vädret" som jag säger:) hahahhaah.

kram och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: M

du e faktiskt bäst...det vet du att jag tycker..

2010-09-03 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0