Hallå

Nu har jag precis slängt i mig en pizza, trots att jag redan har ätit två panpizzor, en chipspåse,matlåda,godis och sen då pizzan. Detta betyder alltså att jag är en aning bakis idag. Fixade saras hår igår. Satt i extension och klippte och det tog nog sammalagt bara två och en halvtimme. Sen svirade vi om och hade en tjejfest. Vaknade kvart i tio imorse, min väckarklocka ringde aldrig så jag försov mig skulle ha börjat kvar i tio idag. Men det gick jätte bra idag ändå. Nu ska jag snart hoppa in i duschen så får vi se vad vi hittar på. Saknar William och Isaebelle så fruktansvärt mycket, det är jätte tufft att vara ifrån dom men jag vet att dom har det bra:)

Skulle ladda upp kort, men det är så segt så bilder kommer imorn.

He en trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0