hjälp

Är så velig ang Lgh som jag kollade på idag. Det är en fyra som är på 83 kvadrat. Skulle behöva måla om/tapetsera och lägga golv i varje rum, ifs så gör man oftast det alla har ju olika smak ändå. Ska bestämma mig imorn om jag ska ta den eller inte. Det possetiva med den är att det är nära till grönområde och nära Williams och Isabelles dagis, får se hur jag gör??

Idag har jag jobbat som vanligt, slutade halv fyra. Det var tänkt att Lisa och Lucas skulle komma och leka lite, men av nån skum anledning;) hittade jag inte hemnyckeln, måste ha glömt den på jobbet. Så vi fick gå hem till Lisa och leka ist vilket var lika trevligt det. Killarna lekte också jätte bra tillsammans:)

Som ni alla vet så tycker jag om att följa serier. Mina favoriter just nu är True blood, Vampire Diaries och Idol, och jag vet att jag igentligen borde följa alla debattprogram ang valet, men jag vet redan hur jag kommer att rösta. Nu ska jag krypa ner bredvid mina hjärtan som sover. Imorn ska jag in till Örebro sen väntas jobb och Micke ska sen ha barnen tills på Fredag. Jag kommer nog ALDRIG att vänja mig att vara utan dom. Tiden går så fort med dom och sakta utan dom.

Älskar mina barn mest av allt!





Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilka underbara bilder på mina små älsklingar. kram mormor

2010-09-15 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0