Måndag

Nu är jag äntligen hemma med mina underbara barn. Hämtade dom på dagis idag. Isabelle körde sin vanliga grej och började kasta saker runt omkring sig för att visa mig att hon var arg för att hon hade blivit lämnad på dagis, men det går över lika fort:) Vi åkte direkt hem och bara myste. Nu sover dom skönt i sina sängar. Jag har nu småplockat lite och ska snart titta på true blood och äta nåt gott. Hann aldrig lägga ut kort igår. Jag jobbade hela dagen och såg sen på film med Sara och Jon, åt även kinamat tills jag nästan sprängdes. Imorn ska jag titta på en lgh igen, har inte riktigt bestämt mig än om jag ska ta den, det är lite mycket som behövs göras.





Sara vart verkligen super fin i håret






Dax att börja sitta ordentligt kanske?


Så här ser det ut på min arbetsplats:) Städat va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0