Onsdag

Godmorgon på er! Jag är så trött just nu. Isabelle har krånglat hela natten. Det är alltid nått barn som strular, varför kan inte båda sova en hel natt för? Måste nog pimpla kaffe om jag ska orka med dagen. Börjar jobba kl ett och ska då lämna William och Isabelle kl elva för att dom ska hinna med lunch och Isabelle ska få sin vila, men vill ju vara med dom så länge som helst eftersom det är Micke som hämtar idag, sen får jag inte träffa dom förens Fredag, får se hur jag gör!

Ringde och bokade ett bord till loppisen i helgen på österledskyrkan. Dom hade fått en avbokning som tur var. Så igår kväll var det dax att sortera det jag tror kan säljas. Tvättade även upp det mesta. Det svåra är att sätta priset, man vill ju inte skänka bort det. Dock har jag ganska fina saker så tänker ta det jag vill ha oavsett att det är loppis, hellre att jag får med det hem ist för att sälja kläder för fem kr styck. Måtste också lägga ut Isabelles Didrikssons overall från förra året, den ser helt ny ut och om jag då säljer det på Tradera kan jag nog få ett bra pris för den.

Nu ska vi ner och äta frukost och sen leka lite. Ikväll blir det som vanligt mys hos Sara:)

Ha en bra dag

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0