Onsdag

Idag har nog varit den längsta dagen i mitt liv. För det första så kunde jag inte somna igår efter en hektisk dag på jobbet. Sen så ringde Micke mig och sa att Isabelle var dålig och eftersom det var min dag så var det bara att packa ihop mina saker och gå hem. Kom hem till en liten sjuk tjej som knappt hade någon röst. William fick också vara hemma med oss. Imorn ska vårat hus värderas om igen efter allt det vi har gjort på sista tiden. Har varit ute hela dagen och städat och krattat och fixat på altan. Isabelle vart bättre i halsen på dagen, men är fortfarande kraslig. Nu sitter jag helt matt och trött. Har storstädat hela huset också, från topp till tå.

Hoppas att lillan är bättre imorn så hon orkar vara på dagis, hon verkar inte må dåligt i kroppen och har ej heller feber. Har äntligen köpt mig en ny kamera och jag lovar er att jag ska ta hand om den som om den vore mitt eget barn;)



Här kommer lite kort från dagen:)


Minelle kom över en sväng:)


Virre och Daniels halv läskiga katt


Oj choklad på en Onsdag:)






Trött tröttare tröttast



Nu måste jag sova, börjar jobba kl 8 imorn bitti.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0