Torsdag

Hej på er allesammans. Sitter och myser framför idol som jag har spelat in och äter lite choklad, men nu är det slut;(
Imorse när jag lämnade William på dagis vart han jätte ledsen, han ville bara vara med mig, han ville inte vara på dagis. Ibland är dagispersonalen tröga och inte förstår att dom måste rycka in och hjälpa mig att ta honom. Jag kan ju inte lämna en ensam kille som gråter efter mig och då inte kan få tröst av någon. Men så fort jag hade åkt hade det gått bra. Åkte sen direkt till jobbet. Idag var inte riktigt min dag, men det var kul ändå. Hämtade sen mina troll och drog till Mcdonals. Klippte sen Sofie och hennes kille Martin, jätte fina vart dom ( tycker jag iaf;) Tillslut var jag klar och det var på tiden för både William och Isabelle vart en aning rastlösa. Ska hedan efter klippa när jag är barnfri, trots att dom skötte sig jätte bra, men känner att man får ta vara på den tiden man får med dom.



Sen så var det Williams tur att Fixa Isabelle i håret







Nu kom Sara hit med min laddare som jag hade glömt på jobbet, skräll:)




Kommentarer
Postat av: Sara

Guu va söta de är. Blivande frisörer kanske;)

Kvinnor kan;)Effektivitet är bara förnamnet:)

2010-09-23 @ 23:10:15
URL: http://bigmamasara.blogg.se/
Postat av: marika

Mina små underbara älsklingar, vad du är go William mot din lilla syster. Mormor älskar er så puss puss

2010-09-24 @ 09:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0