Måndag

Har haft en så mysig helg med mina små hjärtan. I Lördags var vi hemma hos Anna och Robert. Annas mamma vart super fin och nöjd med håret. Sen åkte vi bara hem och tog det jätte lungt. Passade på att se en film på datorn när kidsen hade somnat.
I Söndags samlades hela familjen hemma hos min syster i Nora. Fick mysa med lilla Liam som hunnit bli en månad, så synd att man inte kan ses mer när han är så liten, det går ju så fort.

Idag har vi varit på öppna hela dagen. William, Elliot och Jaxon betedde sig fruktansvärt vissa stunder. Dom lyssnade inte ett ord på vad vi sa. Isabelle däremot var jätte lugn eller det var ju ifs alla tjejer. Det är en så stor skillnad på hur tjejer och killar leker. Därför är jag så glad att William både leker med tjejer och killar Sen vet jag att han älskar sina bästisar Elliot och Jaxon:)

Nu sitter Sara här och frågar ut mig på nått frågespel som hon har. Och på varje fråga så säger hon att " ja det här borde du kunna" :) Nu ska jag sova snart. Imorn ska jag ut och springa innan jobbet. Lämade Isabelle och William på dagis efter öppna så får tillbaka dom på Onsdag, kommer att sakna ihjäl mig tills dess.




Sara, Ebba och Fanny hann även komma hit en sväng





William har målat av mig, Micke och Isabelle. Hmm??? :)


Lördagsmys hemma hos Thea!

Fina lilla Liam


Hemma hos syster



kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0