Helgen

Förlåt det var ju flera dagar sedan jag bloggade. Jag har verkligen inte haft tid en minut. I Fredags så hade jag barnen hela dagen, sen så fort Micke kom hit så åkte jag upp till jobbet. Efter jobbet var både jag och Sara så trötta så vi orkade knappt att göra nånting. I Lördags vart det jobb igen hela dagen, sen var det dax för lite jobbfest. Alla hade verkligen sett framemot festen jätte länge. Det vart som vi trodde jätte kul:) Inte många timmars sömn den natten kan jag lova. Söndagen bestod av Pizza till frukost och Mcdonals och godis till middag. Nu är det skärpning som gäller. Ska försöka hinna springa några gånger också.

Idag vart det ett kort jobbpass 9-13, vilket var perfekt för då kunde jag hämta William och Isabelle mycket tidigare. Vi har vart på stan, Kronhallen ( vilket är en grej för sig med båda), men gör det ändå. Hellre att jag tar med dom till affären och lär dom hur man ska uppföra sig ist för att jämt skaffa barnvakt, sen visst kan det vara skönt ibland, men det ska ju vara kul att handla med kidsen:) Sen har vi även bakat kolakakor, gjort soppa och haft idolmys, så som ni förstår vart det lite senare en tänkt med nattningen.

Till helgen är det barnloppis på Österleden. Har ringt och ringt för att få tag på dom som man hyr bord av, men dom svarar inte. Det är tänkt att jag och Rosie ska stå. Vi har ca fem kartonger med kläder, skor och vinterkläder och allt ska bort. Bättre att sälja allt en att dela upp mellan oss, det funkar inte. Bättre att sälja så kan vi ist köpa nya kläder till dom.
Imorn är det tänkt att jag ska skriva kontrakt på lgh, men det drar ut på tiden med alla papper från banken hit och dit, så vi får hoppas att ingen får för sig att buda.








Gjorde en rolig lek tillsammans där man ska blunda och hitta en hand sedan ska man
lycka sig att komma ur.















Puss


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0