Söndag


I Lördags så var vi på Lek&buslandet med Maria och Rosie och barnen. Isabelle har verkligen blivit så stor att hon uppskattar det på en helt annan nivå. Hon var nästan vildas av dom alla. Snabbt som tusan sprang hon iväg och klättrade längst upp i näten och stog och hoppade. På kvällen vart det Lördagsmys med godis och bompa.

Idag har Micke vart här. Vi har fixat ute nästan hela dagen inför hösten, det är mycket som ska göras så det var skönt med lite hjälp. Till veckan är det Mickes vecka, kommer att ha dom hela dagen imorn och lämnar barnen på dagis innan jag börjar jobba vid tre. Sen har jag dom även Ons och Torsdag och hela Fredag, så det här med att dela på veckorna och köra varannan helg kommer att funka bra för oss tror jag.

Nattningen gick super bra. Läste en saga för dom tillsammans i våran säng, sen så somnar dom bredvid mig tillsammans. Det skulle aldrig gå att natta en i taget. Med Isabelle kan det ibland ta så långt tid.

Nu sitter jag och äter upp det sista godiset från igår och dricker det sista vinet som är kvar, men det är jag värd för jag har sprungit tre dagar den här veckan:)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: svarar lite sent.. Har köpt dom¨på Zara, fast förra året.. men de finns säkert iår igen !:)

2010-09-06 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0