:)

Vilken dag det var på jobbet idag:) Gick hem med ett leende på läpparna, så det vart en super bra start på helgen. William ligger just nu i sin säng och läser han bok. Ja jag vet vad kl är, men han kan inte sova. Eftersom han fyller fem år imorn och ska ha kalas så är han en aning exalterad över det vilket jag kan förstå:) Så fort han har somnat ska jag slå in hans paket och fixa lite inför morgon dagen. På Söndag kommer min släkt så då blir det kalas hemma hos mig.

Ikväll har vi haft Fredagsmys som vi kallas det. Det är väldigt heligt och viktigt för William. Vi har ätit tacos och dansat och myst framför tv. Så just nu är jag helt slut, men kan ju såklart inte sova nu..... Måste ju se bb






Långhårig?

Har ju lovat er bilder på lgh förutom alla bilder bakom barnen, lovar er att det kommer, men ska bara fixa lite till okej? :)



Ha en toppen helg!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0