Helgen

Nu är jag helt slut efter allt ståhej.. Williams kalas vart super lyckat. Jag var så slut på kvällen så jag somnade tillsammans med barnen och var ändå jätte trött imorse. Och otur som jag ofta har så var kaffet slut:( och Konsum hade inte öppnat ännu, men det var bara att bita ihop och börja storstäda hela lgh från topp till tå. Vid två kom min familj och firade William. Han fick Wii spel, Buzz täcke, Buzz handduk, pyssel saker och en matta från ikea, men hans kräsna Mamma tyckte inte att den passade in i inredningen och som tur var höll andra med mig:) Så det blir att byta till en vit, hahahahah

När alla åkte hem så ville William spela wii som han har velat gjort hela helgen. Han lär sig så sjukt fort. Han skulle försöka lära mig, men jag fatta först ingenting:) Lillan sover och snart ska jag försöka slita William från spelet så att jag kan natta han, sen ska jag äta upp rester av min pizza och lite rester av godiset och se på BB... Imorn ska barnen till Micke så det betyder att jag jobbar kväll hela veckan, vilket ifs inte gör nått jag tycker det bara är lugnare på och lite mysigare på nått sätt:) Kommer att ha barnen på Onsdag och Fredag. Eftersom jag inte börjar förens kl fem så kan jag ha dom på dagen och hitta på nått, ist för att dom ska behöva vara på dagis 11 timmar på dagis. Så då lämnar jag dom på em och Micke hämtar dom kl sex.












Lilla Liam börjar bli stor nu


Nybadade




Mina små inrullade troll

Kommentarer
Postat av: sara

haha!! Vad gulligt kortet på william o isabelle är när de är inlindade,haha!!

2011-04-04 @ 19:12:28
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0