Onsdag

Idag var en bra dag på jobbet:) Allt handlar verkligen om hur man mår. Är jag glad så säljer jag som smör, men om jag typ har ont i magen så går det mycket sämre..
Idag när vi cyklade hem fick William frispel och slängde sin cykel för att han inte fick vatten, stog ju mitt på vägen så det fanns ju inte chans att fixa det förutom att åka hem.. Men han gav sig inte, så han grät hela vägen hem. Och då kom det sen att han började prata om Pappa och att han ville åka dit. Så fort han sa hans namn så började han gråta. Han har också frågat flera gånger hur många dagar det är kvar tills han får träffa honom igen. Jag hoppas verkligen att dom kommer att komma in i dessa rutiner och inte kommer att tänka så mycket på hur många dagar det är kvar osv, för det blir ju bara jobbigt för dom. Det är verligen inte enkelt att få det funka. Sen så när man har dom är man ju helt själv med allt som ska göras och fixas. Så jag kan ju erkänna att jag har missat en del papper som ska in till dagis eller glömt både deras vantar eller regnbyxor mm.. Man får ju tänka för två och ibland kan det bli lite för mycket för mig:) Försöker ta det lungt och då brukar det iaf gå mycket bättre..

Nu ska jag snart sova, försov mig imorse och det är nog ett tecket på att jag sover för. Imorn ska vi nog baka nått gott och ta med till badhuset på Fredag. Sen har jag lovat lunch på Mc för att sedan åka till Nora och fira påsk ( en vecka för tidigt:) Malin och Emma kommer även hem och min Moster och kusin kommer från skåne så det lär bli kul.

kram & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0