Helgen

Igår var jag och kidsen på badhuset. Tycker att det har blivit jätte bra sen dom gjorde om där. William har alltid varit lite försiktigt i vattnet, men igår körde han regält. Dom diggade även att föna sina hår som ni ser:)

Igår var vi ute hos Mickes (Saras kille) föräldrar i bråten och badade bubbel och spelade kort, det vart verkligen en super lyckad kväll:)
Fick jätte fina blommor på min födelsedag:) Inte varje dag man blir uppvaktad sådär;)
Ikväll blir det lugna gatan här med film och mera film. Har vart ute på sjön hela dagen med Sara och Micke, hahah vi var alla rätt så trötta från igår kan jag säga:)
Imorn kommer släkten hit för att fira mig. Får även barnen imorn. Gött att vi har en veckas semester till:)
kram & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0