Bakslag

Urs vad utmattad jag är nu efter några dagar av en massa saker.... Ska bli skönt med helg. William åkte en dag tidigare till Micke medans Isabelle fick stanna hos mig. Kan ju säga nu att bakslaget har kommit nu, det var väntat eftersom det har gått så bra med lämning hämtning från mig till micke och dagis och allt var det nu innebär att dela på veckorna. Så nu har William fått en så stor seperationsångest att han inte vill gå till dagis. Han skriker och är får utbrott. Sen vill han heller inte vara hos mig. Eftersom han alltid har varit Pappig så visste vi att detta skulle komma. Men just nu mår han verkligen inte bra. Han skriker åt mig och är trotsig och säger ca 5 gånger i timmen att han bara vill vara med pappa och bo där jämt. Vi ska ta kontakt med någon som kan ge oss råd och tips både i hur vi ska vara mot honom när man är mitt i en sån situation och hur vi kan göra för att han ska känna sig trygg i detta med varannan vecka. Vet att det inte är det optimala att låta barnen hoppa mellan två olika hem. Men jag kan inte bara släppa mitt barn och låta han jämt få bo hos sin Pappa. Ett barn behöver båda sina föräldrar. Så hoppas verkligen på tips och råd som jag kan göra för att det ska funka bättre för oss. Jag gör ju allt för mina barn och det gör så ont i hjärtat att se honom må så dåligt. Så nu får vi bara hoppas.... Nu är han hos Pappa och Isabelle sover över hos Farmor. Micke och jag bestämde nu att vi ska köra varannan vecka ist för att dela på veckorna som vi har gjort förut så hoppas att det blir bättre..

Imorn ska vi till öb och typ fönster shoppa. Har bestämt mig att jag ska hålla hårt i mina pengar nu. Fick lite ångest när jag för första gången tittade igenom bankutdragen och se vad jag har handlat för varje dag. Det är helt sjukt vad man lägger pengar på precis ingenting... Så nu ska jag bli ekonomisk. Har börjar spara i fonder så lite duktigt är jag allt:)

Nu blir det kvällsmys och bb

kram

Kommentarer
Postat av: farm-mor

Isabell är för söt i sin nya vårjacka.William kommer att bli tuff i sina nya skinnjacka ock sina converse.Jag älskar dom sååå mycket.

2011-04-01 @ 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0