Fredag

Vilket jävla skit väder det var i morse. Det tog 40 min att bara gå till dagis och sen ca 30 att gå till jobbet. William låg och kravla flera gånger i snön och vägrade att gå, så mitt i all snöblås så var jag tvungen trösta han. Medans Isabelle satt i vagnen och tjata om att hon ist ville ner och gå, men då hade vi inte varit framme en:) Nu är vi hemma och nu blir det Fredagsmys för hela slanten. Isabelle somnade redan kvar över sex, så vi får se om hon sover hela natten eller om hon vaknar dyng pigg vid tio:/ Imorn ska jag jobba hela dagen så Micke ska ha barnen på dagen,men att dom sover hos mig eftersom det är min helg... Så bra att vi kan göra på detta sätt ibland...

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0