Måndag

Så nu somnade äntligen mina små monster:) Eftersom dom har varit lediga idag så har dom inte varit sådär dagis trötta som dom annars brukar vara. Jag kommer att sluta halv sex varje dag i veckan så att laga mat vi halv sju känns inte som den perfekta planen, så det blir att laga mat ikväll:( Jag är en sån som lagar jätte god mat när jag vill och tycker att det är kul, men när man måste så blir det inte alls bra, stackars barn säger jag bara..

Gud får lite halvpanik här. Växlade kanal till bb pogrammen på tv fyra, fy säger jag bara. Min första förlossning var helt underbar, men den andra var verkligen en nära döden upplevelse, så tycker så jävla synd om dom som ligger där och skriker av smärta, dock blir det ju underbart efter, men får nog byta kanal tror jag:)

Idag har killarna på jobbet busat regält. När jag kom in till jobbet och fyllde på min vattenflaska och började dricka så rann den vatten överallt, då hade dom gjort hål på flera ställen, sen har min mobil försvunnit ett antal gånger och även min väska.. Man kan ex aldrig lämna sin dator och gå iväg för då finns det en spec person som skickar mail till andra från min mail, inte så kul för mig när man ser vad "man" har skrivit:) kul har vi iaf..

Igentligen borde jag gira lite golvlister och måla ett lager till på mitt vardragsrumsbord jag har fyndat på loppis, men jag orkar verkligen inte... Kunde inte sova igår så borde ta igen lite sömn känner jag....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0