Söndag

Så nu har jag jobbat klart för den här helgen, idag gick det verkligen jätte bra också:) Isabelle somnade tyvärr halv sex så vi får se när hon vaknar, hoppas verkligen att hon lyckas sova hela natten. Imorn ska jag ner på stan och fixa lite sen är det Pappa vecka. Har en del möbler att måla så då får man passa på att göra sånt när kidsen är hos Micke. Får ju sen tillbaka dom på Onsdag så jag klarar mig. På Fredag ska jag sova över hos Johanna i Kyrksten. Jag ska klippa henne och sen så ger hon mig massage ( som hon såklart är utbildad till:) Så vi sa det att då passar vi även på att äta nåt gott och dricka lite vin. Sen på Lördag bär det nog in till öb med Sara för shopping och nagelfix. Vi ska verkligen ta en dag till oss själva och bara njuta och ha det skönt. Sen på kvällen så går vi nog ut med några tjejer, dock ska jag ta det lungt... Har märkt att jag har roligare om jag nästan är nykter en tvärtom+ att man mår  bättre dagen efter..

Nu sitter jag i soffan och ser på bb. Var så rastlös en kväll så jag köpte 24-7 och ja jag kan ju säga att det var svårt att stänga igen datorn, så ångrar att jag köpte det för nu är man ju fast:) hahahah, typiskt mig som fastnar för alla dessa såpor..

Ska trycka i mig det sista godiset, sen blir det en godis och kakfri vecka. Har verkligen svullat nu i några månader så bestämde mig förra veckan att jag bara ska äta skit på helgerna.. Har varit sugen på godis efter varje måltid och det är ju inte alls bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0