Torsdag

Det vart inte mycket jobb för min del den här veckan. Var ledig tisdag och Onsdag, vilket var super skönt då det var min barnvecka. I Tisdag var Williams kompis Liam här och lekte och igår var vi på badhuset med min syster. Det var väldigt uppskattat:) Synd bara att jag glömde kameran hemma. Själv tycker jag inte atat det är så kul att bada, utan det är desto roligare när man får fika:) Sen gjorde jag slingor på syster som vill bli lite ljusare. Det var tänkt att jag med skulle fixa mitt hår, har inte färgat håret sen ja jag minns ärligt talat inte?? sen får jag alltid beslutsångest hur jag vill ha det. Tror dock att jag tar en lite mörkare färg i botten och enbart lite ljusbruna slingor.

Imorn Så ska vi handla allt som ska fixas till Williams fem års kalas som är på Lördag. Eftersom jag har lite skum planlösning så tar vi kalaset hemma hos Micke. Sen slipper jag baka tårta, vilket jag är usel på. William ville hellre ha Marängsviss. Men på Söndag när släkten kommer till mig ska min syster baka en buzz lightyear tårta:) Jag har köpt Wii till William.

Nu har jag gjort sånt där tråkigt skit som jag bara får ångest att göra, ni vet som man drar på.. Som ex anmäla dagis schema via datorn, fixa sommarschema, skicka in ag medgivande och måla golvlister, det ååå så tråkigt, men nu är det gjort:)

Tjao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0