I am back

Äntligen sitter jag här och skriver igen. Det tog längre tid än vad jag trodde innan jag var tillbaka, men nu är jag här:).... Bor ju som sagt nu i min nya lgh och jag och barnen trivs verkligen super bra. Lovar er en massa bilder på hur det ser ut, men det är bara lite småsaker som ska komma på plats först, måste ju vara perfekt;) Just nu delar William och Isabelle rum, hennes rum är det ända som jag la på is, kände att det var inge stress med det, men snart så.. Sen ang att vi delar på tiden med våra barn funkar jätte bra hitills för både oss och dom. Eftersom mina arbetstider är så blandade så blir det att jag har dom mer, så är max ifrån dom två dagar i rad. Ang jobbet så vet dom flesta att jag fick ett nytt jobb, eller en ny arbetsuppgift kan man säga och jag trivs så fruktansvärt bra med allt, har dom bästa arbetskamraterna man kan tänka sig:)

hahaha, har raderat flera saker som jag har skrivit, man tappar verkligen skrivandet helt när man slutar skriva på ett tag, men nu ska det ju som sagt bli ändring på det:) Här kommer iaf lite kort.






Hemma hos min bror på kalas


Lilla Liam






Tårtan bakade min syster, visst är hon duktig?







William har kommit in i en period där han drar så fort kameran åker fram:)

Imorn är det jobb hela dagen sen kommer Micke med barnen vid sex. Han har haft magsjuka i helgen, blää så han är hemma imorn och barnen med, hoppas hoppas nu att ingen av oss får det. Den här veckan ska jag ha dom varje dag (älskart) eftersom Micke ska jobba i Danmark hans dagar.

Nu ska vi se vem som åker ur Big brother:) Skräll va att jag tittar på det?? hahahaha

Ha en trevlig kväll puss & kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh härligt annelie att du e tbx, har saknat din blogg.

Vad fint du fått det. väntar med spänning på fler bilder

Ha det bäst

Kram Monica

2011-03-13 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0