Hallå

hinner inte med bloggen just av vissa anledningar:) Jobbar och jobbar och har kvalititstid med mina barn:) Har inte ens fixat nått i lgh, men det ska det bli ändring på nu. Jobbar bara en vecka till sen så har jag semester i tre veckor:) Ser ju ut som om det ska bli fint väder med... På Torsdag nästa vecka åker hela familjen ner till skåne och sen ska vi vidare till Danmark.
I helgen har vi vart i Nora och firat morsdag och bara haft det lungt och skönt. William har så himla kul med mina bröder och majas kille, han får full uppmärksamhet. Isabelle blir väldigt Majig varje gång vi är där.. Så mamman får nån paus då och då:)
Jag och Sara åkte till Lunnedet tidigare idag. Det var så mysigt att bara strosa omkring, kolla på djuren, fika och höra musiken från liveband som spelade vid cafet. Isabelle slog sig som vanligt, men var lika fort på fötterna igen.
Mitt hjärta!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0